Fascination About webmehr.com

Wiki Article

پس از سخنان مجیدی در حالی كه سكوت جلسه را فرا گرفته بود آقا با آرامش و مهربانی مطالبی را بدین مضمون فرمودند " آقای مجیدی بخاطر هنرمند بودنشان روح لطیف دارند و خیلی حساس هستند.

من این حرفها را قبلا هم از ایشان شنیده بودم و اشك ایشان را كه از خلوص بود دیده بودم... آن روزی كه روزهای دفاع مقدس بود همان روزها هم همین جور دعواها بود ، خیال نكنید نبود ، به حافظه مراجعه كنید این دعواها بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی ها و گفته های صدا و سیما، برنده واقعی در تمام مناظرات انتخاباتی بنده بوده ام.

آيت‌الله سيد على محمد دستغيب خواستار ارائه تریبون به موسوی و کروبی شد

این فشارها موجب شد آیت‌الله صادق لاریجانی در سخنرانی صریح خود در هفته گذشته به قانون برگزاری دادگاه انتخابات دفاع كرده است و در دیدار با رهبر انقلاب نیز گزارشی از مبانی حقوقی و قانونی موضع قوه قضائیه و فشارهای غیرقانونی به دستگاه قضایی را همراه با استدلال‌های فقهی طرح كرده كه این دیدار در خطبه‌های روشنگرانه روز عید فطر رهبر انقلاب مؤثر بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت.

خیلی اهمیت دارد که در طراحی سایت وکالت خود، روزمه کامل کاریتان را قرار دهید و چرایی آن به خاطر دلایل زیر است :

از سوی دیگر، رزمندگان سلحشور عرصه های شجاعت و خانواده های شهدای گرانقدری چون شهیدان باکری، همت و جهان آرا و .

یعنی نمی گوید که چون من از نماز جمعه حذف شده ام حالا می آیم و به جنبش سبز می پیوندم.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.

 موکلین بتوانند از طریق آن به طور کامل با شما آشنا شوند.

«بهبود شاخص‌های عملکردی مالی کشور درزمینهٔ عقد قرض‌الحسنه

مدير کل صندوق بين المللی پولواشنگتون دی سی، ايا لات متحده آمريکا

Report this wiki page